Home / LCD Skjermløsninger / Visning og rombestilling Ledelse

Visning og rombestilling Ledelse

 

 

Visning og rombestyring forbedrer besøkserfaring, legger til effektivitet for møter og arrangementer og holder informasjonen oppdatert. Kombinere smart system med en ny interaktiv skjerm er uunnværlig for vellykket arbeid.

Strategisk rett plassert skjermer i resepsjons områder, gjennomfartsårer og direkte utenfor rom viser møte-og arrangementsinformasjon. Interaktive skjermer gir brukere tilgang til og til og med kontroll over møteplass.

 

 

 

Forbedret besøkendes opplevelse

Fører til mindre stresset, mindre bortkastet tid, et bedre arbeidsmiljø og økt kundelojalitet.

 

Sømløs opplevelse

Konfigurerbar merkevarebygging og layout, slik at de besøkende ser et konsistent og sleip system på tvers av alle enhetene dine.

 

Promotere arrangementer

Vis hendelsesinformasjon på store skjermer, online & utenfor enkeltrom. Nå det største publikummet med størst innflytelse.

 

Ingen flere booking konflikter

Slett på skjermen og elektronisk tilgang til rom tidsplaner for å finne og administrere tilgjengelig møteplass. Bestill kontor direkte på skjermnivå eller på nettet.

 

Avslutt besøkende forvirring

Legg til detaljerte hendelses medier, grafikk og meldinger for å tilpasse arrangements opplevelsen. Integrer den med Løypelys å administrere besøkende flyt.

 

Svært konfigurerbar

Enten fokuset for arrangementet ditt rom er interne møter, organisasjon besøkende eller allmennheten, kan man enkelt sette opp systemet til best passer behovene til deltakerne.

 

 

Fordeler:

FlersprÃ¥klighet – støtter14 sprÃ¥k (kinesisk, dansk, nederlandsk, finsk, fransk, tysk, italiensk, japansk, koreansk, norsk, portugisisk, russisk, spansk, svensk)

 

Effektiv plass styring – øker effektiviteten ved Ã¥ benytte din eksisterende bygningen anlegget ressurser fullt ut og stopper fra unødvendige investeringer i nye møterom etc.

 

Spar tid – du trenger ikke Ã¥ løpe rundt og leter etter en ledig plass, i stedet, kan man bare bestille møte raskt fra hvor som helst du er. Videre gir de ansatte mer tid til Ã¥ fokusere pÃ¥ andre oppgaver

 

Fleksibel integrasjon – støtter flere operativsystemer som Mac OS, Windows eller Android. Du kan velge fra full hardware + programvarepakke eller bare én eller den andre

 

Europeisk utviklet programvare – gir en utmerket produktkvalitet og pålitelighet, slik at enheten vil vare enda lenger

 

Forbedre ditt arbeidsmiljø -mangel på plass og ineffektiv plass styring kan resultere i en frustrasjon blant ansatte. Møterommet booking system bidrar til økende tilfredshet nivå

 

OvervÃ¥ke bruk av rom – Du kan se en rapport om bruk av arbeidsomrÃ¥der og møterom til arkiveringsformÃ¥l. Det bidrar til Ã¥ bestemme hva slags rom du trenger

 

Trenger du hjelp? РV̴r gratis hotline-tjeneste sikrer at v̴re kunder er utstyrt med det niv̴et av vedlikehold de trenger

 

 

 

Med booking system kan du:

Se nåværende møter og fremtidige reservasjoner

Søk etter tilgjengelige møterom basert på foretrukne parametre som sted, størrelse, utstyr osv.

Opprette, bekrefte, utvide og kansellere møter

Bestill ekstra tjenester, slik som catering, utstyr, bord arrangement og etc.

Vis tilgjengeligheten av flere møterom på én skjerm

Bruk PIN-kode beskyttelse

Bruk fargekoding for å visualisere fri/okkupert status

Bruke innebygde maler

Utform egne layouter, for eksempel med video